EVO-GT Altid referencen. Den ultimative udvikling af det originale EVO-koncept. SHARK, skaberen af EVO-konceptet, går endnu længere med en «Grand Touring»-model af sin nye modulære hjelm: EVO-GT. Altid komfortabel, uanset om den er i fuld ansigts- eller jetposition, EVO-GT er den seneste tilføjelse til EVO-konceptet. Lige så komfortabel i jetfly som i fuld ansigtsposition, denne premium-model drager fordel af de seneste SHARK-innovationer for at tilfredsstille de mest krævende brugere. Robust, komfortabel og praktisk, EVO-GT æder miles: Den er den ideelle partner uanset ruten! Det har aldrig været så nemt og sikkert at skifte fra en jet- til en helhjelm. Uovertruffen førsteklasses komfort både statisk og dynamisk. Denne nye generation af modulopbyggede drager fordel af det patenterede Auto-up & Auto-down genvejssystem, som tillader skærmen automatisk at hæve sig, når hagestangen justeres. Udstyret med en klasse 1 optisk skærm giver den en uforlignelig synskvalitet. EVO-GT er udstyret med “V-Tech Locking System”, som tillader optimeret låsning af hagestangen for øget sikkerhed og ergonomi. Ny! “CUSTOM FIT”: 2 størrelser kinder tilgængelige i æsken. Struktur og sikkerhed: . Indsprøjtet termoplastisk skal . Mikrometrisk ringrem . Multipel densitet EPS . 2 skalstørrelser (XS-S-M og L-XL) Visir: . Ny generation «optisk klasse 1» VZ 250 visir med variabel tykkelse: førsteklasses optisk kvalitet uden visuel forvrængning . Pinlock 120 Max Vision®, det bedste anti-dugobjektiv på markedet, kommer i æsken . Robust og stærkt visir med anti-ridsebehandling . Indvendig solskærm med central skyder: en mekanisme, der kan bruges med begge hænder, praktisk og nem at bruge Inde: . Microtech stof med AEGIS-mærket (kan tages af og maskinvaskes ved 30°C). Tilpasset pasform (2 kindpuder størrelser tilgængelige) . EasyFit-system til dem, der bruger briller . Udtrækkeligt åndeværn . King Size tilgængelig Aerodynamik og ventilation: . Premium ventilationssystem for at sikre optimal luftcirkulation inde i hjelmen og intern køling (3 luftindtag og 2 luftudsugninger) . 3 luftindtag . 2 luftudsugninger . Aerodynamik optimeret ved hjælp af CFD (Computational Fluid Dynamics) designstudier
Anmeldelser
Der er endnu ikke nogle anmeldelser.